Ik vind het hartstikke leuk om mails te krijgen. Heb je een vraag, of heb je een andere reden om met mij contact op te nemen, dan kun je mij bereiken via xobeautyloverx@gmail.com.

zaterdag 26 april 2014

Online webshops




Online shoppen, wie doet het niet? Tegenwoordig kan je bijna alles wel kopen op het internet. Benieuwd naar mijn favoriete webshops? Lees dan snel verder.


Fashion:
www.forever21.com




Ik denk dat iedereen Forever 21 wel kent. En sinds kort zit de Forever 21 ook in Amsterdam! Ik vind het een super leuke webshop. Vooral de topjes vind ik heel erg leuk, leuke printjes en teksten. Ook vind ik de Forever 21 best voordelig. Ze hebben er ook super leuke accessoires. Denk bijvoorbeeld aan leuke dingen voor in je haar, maar ook hele leuke ketting en armbanden etc. Echt een aanrader.


www.themusthaves.nl




Hele leuke webshop. Je ziet heel veel pastel kleuren in de kleding. Ook hier heb je hele leuke accessoires, ook hele leuke horloges. 


Make up:

www.themakeupspot.nl




Dit is mijn favoriete webshop als het om make up gaat. Ze verkopen make up merken die wij hier in Nederland bijna niet hebben. Denk aan Barry M, Sleek, Zoeva, Sigma etc. Als je voor 16:00 uur besteld heb je je gekochte producten de volgende dag meteen in huis. Heb hele goede ervaringen met deze webshop.



www.boozyshop.nl





Ook BoozyShop is een webshop die makeup merken verkoopt die wij hier in Nederland niet hebben. Ze verkopen Milani, Physicians Formula etc. Dat zijn dus merken die ze niet op the makeup spot verkopen. Dus dat maakt deze webshop ook weer extra leuk.


www.eyeslipsface.com


En ofcourse, wie kent het niet, elf.  Super fijn dat we het online kunnen bestellen, want ook elf hebben we niet in de Nederlandse drogisten. Elf vind ik super fijn, en is heel erg voordelig natuurlijk. Wel duurt de verzending wat lang, maar goed dan kan je je nog ergens op verheugen toch! 



Wat zijn jullie favoriete webshops? 
Hoop dat jullie er wat aan hebben gehad ! X


3 opmerkingen:

  1. Ik kijk vaak op Forever 21! Super leuk.
    Make-up koop ik toch altijd via offline shops. Gewoon in de stad dus!
    xxxx
    http://lovesbeautyfashion.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik kijk idd ook vaak op Forever21 haha, te veel leuke dingen daar.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuke webshops!! Love them all!

    BeantwoordenVerwijderen