Ik vind het hartstikke leuk om mails te krijgen. Heb je een vraag, of heb je een andere reden om met mij contact op te nemen, dan kun je mij bereiken via xobeautyloverx@gmail.com.

dinsdag 29 april 2014

Elf Duo Blush & Bronzer



Na een weekje wachten is die dan eindelijk binnen. Mijn elf contouring blush & bronzing powder. Ik wou dit product heel graag uitproberen. Ik doe een snelle review voor jullie, want ik kan niet wachten om het te gebruiken. :)









Zo ziet het er van de binnenkant uit. Lekkere grote spiegel, altijd handig! Ik heb dit duo in antiqua. Zoals je kan zien een vrij opvallende blush, en best een donkere bronzer. Helaas zitten er best grote glitters in de blush, en ook een paar in de bronzer. 




Wauw, er komt echt heel veel pigment vanaf. Vooral van de bronzer. De camera laat niet heel goed de echte kleur zien. Wel jammer dus dat de bronzer wat glitters bevat, maar veel weiniger dan in de verpakking lijkt. Ik heb de bronzer ook al even op mijn gezicht geprobeert, hij is wel wat vlekkerig dus je moet er heel voorzichtig mee werken. Al met al ben ik blij dat ik dit product heb aangeschaft. Zeker iets waar ik veel plezier van ga hebben.


Mocht je interesse hebben in dit product:
Helaas kan je het alleen online kopen:
www.eyeslipsface.nl
Contouring blush & bronzing powder: €4,00
Ik had het binnen een week ongeveer binnen.

Heb jij ervaringen met elf? Zo ja, wat zijn jou favoriete producten? X







Geen opmerkingen:

Een reactie posten