Ik vind het hartstikke leuk om mails te krijgen. Heb je een vraag, of heb je een andere reden om met mij contact op te nemen, dan kun je mij bereiken via xobeautyloverx@gmail.com.

vrijdag 25 april 2014

Nagellak Review: L'oreal Color Riche

In de lente wil natuurlijk iedereen mooie, frisse nagels. Vandaag doe ik dus een nagellak review van de L'oreal color riche lakjes. Ik heb 2 kleuren, een mooie mint kleur en een perzik kleur.






Ik begin met de perzik kleur. Ik vind zulke tinten ontzettend mooi, dus hoop ook dat die goed dekt. 


Dit zijn mijn nagels met 1 laagje. Hm, valt me toch een beetje tegen. Hoopte dat die iets dekkender was. 



En dit is met 2 laagjes. Dat ziet er al stukken beter uit. Voor mij zijn twee laagjes ruim voldoende. Ik vind het een hele mooie, frisse zomerse kleur.













En dan de mint groene kleur. Deze denkt een stuk beter als de perzik kleur. Dit is met 1 laagje. Een mooie kleur.



En met 2 laagjes.




Conclusie:
Ik vind het mooie lakjes, lakken ook heel fijn. De perzik kleur mag wel iets dekkender zijn maar met 2 laagjes gaat het ook prima. Zeker een mooie toevoeging aan mijn collectie.

Mocht je interesse hebben in deze nagellakjes:
Alle nagellakjes zijn €5,99 per stuk.


Wat zijn jou ervaringen met de Color Riche lakjes? En wat is jou favoriete kleur?
Laat het me weten! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten