Ik vind het hartstikke leuk om mails te krijgen. Heb je een vraag, of heb je een andere reden om met mij contact op te nemen, dan kun je mij bereiken via xobeautyloverx@gmail.com.

donderdag 24 april 2014

Beyonce Midnight Heat

Ik ben grote fan van Beyonce. Toen mijn moeder met dit parfum aan kwam was ik dan ook heel blij! Ik heb de 15 ml eu de parfum. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder.




Ten eerste vind ik de flacon er heel erg mooi uitzien, het ziet er niet anders uit dan de andere parfums van beyonce alleen is deze dan paars. Persoonlijk vind ik dat wel iets hebben. Het heeft een mooie paarse kleur en die kleur vind ik ook wel passen bij de geur. Het is een warme, zoete geur. 



Topnoten: pitaya, stervrucht en abrikoos
Hartnoten: Mokara orchidee, zwarte tulp en paarse pioenroos
Basisnoten: warme amber, patchoelie en sandelhout



Persoonlijk vind ik het parfum echt heel erg lekker. Hij is wel vrij warm, dus niet echt heel erg zomers. Maar ik ga hem ook zeker in de zomer dragen hoor! Hij is goed aanwezig, maar niet te zwaar. Hij blijft de hele dag zitten wat ik echt een pluspunt vind. 

Mocht je interesse in dit parfum hebben:

Eau de parfum 15 ml €16,00
Eau de parfum 30 ml €26,00
Eau de parfum 50 ml €36,00

Welk parfum van Beyonce vind jij het lekkerst? Laat het me weten! 

1 opmerking: